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Hilo Oficial Wii


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688 replies to this topic

#106 takeda

takeda

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Escrito 04 June 2006 - 05:08 PM

PPU == physics processing unit (creo). Vamos, que las specs falsas que se soltaron hace mucho por "un programador de factor 5" no han fallao del todo. Basicamente es una unidad solo para calculos que tengan que ver con la fisica de los juegos (y el mando?).

De lo grafico.. ni warra.


P.D: cuando se supone que sale ese reportaje?

#107 Faralis

Faralis

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  • 2455 Mensajes:

Escrito 04 June 2006 - 05:28 PM

PPU: physics preccessor unit ( como el Ageia ) a una consola como la wii le vendrá de puta madre para combinarlo con el wii mote ...

la RAM no volatil es la memoria de las tarjetas de memoria NANDRAM y la otra que no recuerdo su nombre, supongo que lo que querran decir es que la usará para grabar partidas Y como memoria del sistema ( tipo archivo de paginación del win ) ...


EDIT: takeda 0wned mii X-D

Este tema ha sido editado por Faralis: 04 June 2006 - 05:29 PM

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#108 takeda

takeda

    I'm a woman

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  • 748 Mensajes:

Escrito 04 June 2006 - 05:49 PM

Mirad el link que ha puesto shironeko. Al final de la primera pagina hay un peazo post con una burrada de rumores. La mayoria supongo que son falsos (por no decir todos), pero hay cosas muy guapas xD

#109 Shironeko

Shironeko

    Advanced Member

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Escrito 04 June 2006 - 05:52 PM

Se supone que sale en el siguiente numero de Game Informer.
Por cierto, ahora lo que me preocupa es lo siguiente:

En la primera página de este foro, dónde nos habla sobre este artículo, esta supuesta filtración, el último mensaje es un Tochopost gigante que se supone que ha sido una filtración por parte de dentro de nintendo. Pinta muy bién, pero más que nada parece fake. Habla sobre lo que se presentará en el spaceworld2006 (conferencia anual de nintendo), sobre la continuación del Project Reality, Nuevos juegos, MGS4 para wii, sobre el precio (dos packs 199$ y 299$) . Todo es pinta muy bien y pinta muy fake. Lo que me inquieta es la similitud de las dos noticias sobre la camera y el headset.

Son dos artículos completamente distintos, de diferentes lugares (uno supuestamente de GI, y otro filtrado desde dentro), per aún así hablan los dos de un headset y una camera para capturar video. Me da miedo...
Tal y como he puesto el primero, aunque sea un tochopost gigante, voy a poner este también:

~~BEGIN COPY N PASTE~~~

Hello, I thought I would share some info on the Nintendo that you might not know. I have no and will offer no credibility so take these words as what they are…typed and posted on the internet. Beyond that though, I challenge you to wait for the announcements to see if I am indeed truthful. No matter how you swing on the speculation pole I hope you enjoy the read. I apologize for the sloppy typing.

Cheers thumbs up


Nintendo Wii: Final Secrets revealed

-Nintendo will hold a Space Word 2006 in late August, planning is already underway.

-Nintendo decided to withhold a great deal of knockout news from E3 for two reasons. One being that they wanted to reveal it at a show that solely featured Nintendo and Nintendo products, and two wanted to build hype close to launch day.

-Nintendo will show a radically improved sensor bar, and announce that the range from user-to-TV concern has been nullified.

-Nintendo will give a brief overview of the Wi-Fi Connect24 interface and Virtual Console, that will be demoed.

-Nintendo will reveal 13 new titles, four of which being new Nintendo IP's to be released from between Q2 2007 through Q4 2008. One Shigeru Miyamoto himself will be producing and directing.

-One being a movie-based game from Shinji Mikami.

-Another being a Russian spy/insurrection game from Zoonami, directed by Martin Hollis (Goldeneye007 Perfect Dark fame) is to be rated AO.

-Another being a racing game from THQ called Deux Throttle: The World.

-Another being a sort of master chef cooking game.

-Another being a game called "Coolman's Journal" from Monolith.

-Another being a game called "Uni Oku Ray", is to be rated AO.

-Another being Suda 51's/Takashi Miike's "Hero's" based on film Ichi the Killer. Rated to be AO.

-Sadness gameplay to be showcased.

-Excite Truck's new innovative approach to Burnout-style crashes and destruction.

-Another being a followup Wii title to the critically-acclaimed Kid Icarus. Will be rated M.

-Another being a showcase of Red Steel's furthered polish and enhanced graphics detail, as well as full 3d-tracking applied to the sword-play.

-Another being gameplay footage of Disaster: Day of Crisis, will sport mind-blowing graphics and innovative control.

-New Super Mario Galaxy footage will be shown where you manipulate momentum and manipulate environments with the Wiimote to move Mario indirectly.

-Space World 2006 will last 120 min. and Shinji Mikami and Martin Hollis will make appearances. Mikami will also announce a Resident Evil 4 Ultimate Edition for Wii that utilizes the innovative control as well as include everything the PS2 version had and much more. This will be playable. Also will promise a Resident Evil 5 version of Wii to ship simultaneously with other platform versions as well as a much later Wii-Resident Evil exclusive towards late 2009. A keynote of the main speech will probably focus on Nintendo's philosophy to make Wii an "All-Inclusive" console, supporting all genres and age groups. Will also make mention that alongside Mario and Zelda, AO games will have a home as well for the sophisticated aging gamer.

Nintendo will reveal prices and launch date. A $299 bundle that comes with two Wiimotes, nunchuku attachment, classic game pad attachment, DVD9 attachment, wireless headset (limited) 2GB SD card, Wii sports game, plus ten free virtual console downloads. The $199 bundle to come with one Wiimote, nunchuku attachment, classic game pad attachment, Wii Sports game, &five free virtual console downloads. Launch date will be set at Nov. 10 2006 is revolution day.

-Nintendo will announce support for a modified HD-DVD format for space reasons, hencing the need for a separate DVD9 attachment. Nintendo Wii will not include or support third-party HDD initially.

-Launch titles as of right this second include Metroid Prime 3: Corruption, Wii Sports, Red Steel, Call of Duty 3, Disaster: Day of Crisis, Excite Truck, Madden 2007 Wii, Super Monkey Ball: Bananna Blitz, Trauma Center : Second Opinion, Rayman: Raving Rabbids, Blitz: (working title), X-Men: Ultimate Alliance, Elebits and Dragon Quest Swords. Which Nintendo is aiming for a very appetizing launch from day one, some titles may get pushed back if not ready as a side note.

-Nintendo President Satoru Iwata will take stage and introduce "One of Nintendo's newest best friends", Hideo Kojima will then take the stage. Following this introduce he will go on to explain the idea behind Elebits and then announce that a new "disruption" will take place. Going to the big screen will be shown a montage of all past MGS games followed by the Wii slogan, announcing that all past MGS major releases will be available on Virtual Console. Then news will be broken that MGS4: Guns of the Patriots will also be coming to the Wii console…with all visuals in place.

-Following that the second half of show will begin explaining revolutionary ideas embedded in Wii hardware.

-This news will undoubtedly come as a shock to everyone who had thought that Wii would not be able to compete in the graphics department. But I suppose that it is why they saved this news for this show after MGS4 was announced, later Zoonami's game and Shinji Mikami's game will be shown in the show as Shinji Mikami and Zoonami CEO Martin Hollis will introduce these games.

-The truth is that IBM and ATI have openly stated they are working on hardware specifically suited for Wii…why? The truth is that IBM isn't developing a CPU at all, nor is ATI developing a GPU.

I may have lost you so lets swing back to the developmental stages of the N64. During that time an internal study was being done called "Project Reality" to allow visual, user interaction AND development to be mainly handled by procedural artificial intelligence. Needless to say this study was not ready for the release of the N64 so it was withheld until it was ready. The need for this "Project Reality" experiment was the fact that you can only push processors and video cards so far until you either create too much heat to be anywhere near consistently workable for the consumer, or two become radioactive. So something needed to be done to continue to improve visuals to meet customer satisfaction.

This AI process for visualizing, interacting with and developing games is built on the term RID. Standing for Reactionary, Instinctual, Domino AI. And can produce graphics and physics 100% true to life. The development console tool that is built for this tech can literally take nearly all the work out of producing the visuals/physics and allow the development teams to almost solely focus on story and gameplay. One demo that will be shown at the Space World show is that you can take actual video footage from say a camcorder, then translate it over to this special development console tool and be able to interact with it (switching camera angles as the A.I predicts how the objects should look and react from every angle), then map complex controls to it, and finally tweak it to become a gameplay scenario. Among other things that can be done. In essence this takes the majority of work out of the development of the graphics, allowing developers to scale the visuals to anywhere they want with a very user-friendly set of tools allowing visuals akin to an art deco style 1940's to 100% real world realism. I could get into the deep technical jargon of how this is done but it will be much easier to understand if you just go to Space World this year.

The "revolutionary" components of the Wii console are really from a development sense that the consumer will reap the rewards from. As I said before IBM and ATI are not making processors and video cards. They are building what Nintendo has dubbed "bridges" that will support and regulate the parameters of the advanced artificial intelligence. The two bridges will not function in the same way as CPUs and VPUs they will become (in the final product) one structure that will operate and communicate seamlessly. The bridge that IBM is responsible for will handle physical interpretations, and predictability etc. The bridge ATI is working on will handle structure, basic instinct patterns, etc. As I said I could get more into that kind of stuff but you wouldn't have any idea what I am talking about. My job here is to train other techs to introduce this new technology to developers and teach them how to apply this radically different albeit much cheaper and easier process into mainstream development practice.

This reason this has been kept so far under wraps is that Nintendo since finalizing the code and hardware had to patent it extensively. Which is a very expensive and tedious process, every single line of code from this technology has been patented. So that means that Microsoft and Sony could release three or more consecutive generations of consoles and still not being able to come close to the graphical/physics prowess of the Wii console. The Wii console will also have a sound card that will support Dolby Pro Logic 2 sound (at the moment). The AI bridges will be inclosed inside the very sleek and compact Wii console (the actual module the bridges are housed in is quite small). This console also produces very little heat.

What makes this an ideal decision if a drastic one at that is that it is extremely inexpensive seeing that extremely complex A.I is simply command line and leaves no room for error, which made this an extremely unforgiving project to undertake. Since truly good A.I. must be flexible and robust enough to make theoretical "foresighted" decisions so to speak it was very difficult to create the interface. Which is also why A.I. is often the weakest element within game design. Since very generic use of silicon was used in the process and everything technologically functions on a command-line AI interface (the development console tool being a GUI that acts as a shell to simplify the development process) and finally the chip or "bridge" yields are 100% consistant with the target performance. Unlike the manufacture of CPUs or VPUs. which enormously heightens the price of manufacturing generic modern consoles. What the end product yields is something that will drastically shake up the way games are developed and visualized while retaining the same visual result just on a much higher scale.

What I have described to you is something that only internal people here and first party and only a few second party developers are partial to. Nintendo has created a brand new interface for the development community to take advantage of. While being able to produce fully interactive environments and character models in almost pure realism, they have ended the "graphics war" and will be allowing development teams to produce any type of visual style they wish very quickly and allotting more time to the gameplay and story. This process also make developing on Wii much cheaper because a good portion of a game's budget goes toward rendering visuals and or physics. Another good portion goes to marketing which is mostly handled by the source company and publisher.

Think of this change in development like the change from the original I believe DOCTOR DOS interface when it was bought by Microsoft and a little bit of code was tweaked released MS-DOS. Think of standard development practices as MS-DOS as the analogy. Then Microsoft released the Windows which made interacting with DOS (in those days at least) no hassle at all. It simplified the commands without having to memorize them and executed program with the click of a mouse. Think of the revolutionary and user-friendly introduction of Windows into the PC space as what this new development interface for Wii will do for the game industry. And now you know full well why Nintendo hasn't let this one slip. Simply put when Nintendo stated that they are not directly competing with the other companies, they said that because they literally believe the other companies can't compete with them. Also notice how as developers close to Nintendo will quickly say the Wii is very easy to develop on they are just as quick to either change the subject or elaborate more broadly. This shows just how deep the NDA goes.

Something else that will be revealed is what everyone has been wondering which is what is housed under the flap on the front of the Wii. I will be happy to share that with you. What is under is a camera/sensor that will be able to assist the sensor bar with certain games and also allow the user to record/stream video, take picture and the like. In action this flap will automatically open when certain game use it or when it is needed by the user. Which can be done in-game through the "Home" menu to access the camera and video functions.

I am glad to be able to bring you possibly the first ever actual true evidence of Wii and I hope you and your readers enjoy it. I know a good wealth of people will deny me or say am I a liar or whatnot, or it is impossible what I explain, but I can understand that. So many others have made false claims and been flat wrong, but I do guarantee that everything here is 100% true about Wii. If anything I know skepticism is a part of the community, so for everyone who is let the announcement of Space World 2006 be my first truth. I ask please if anyone has questions about anything I have mentioned, I do know a great deal about the some games I have mentioned here, but would not like to get overly technical here about specs or hardware, most people will just not understand. Please if you want to ask and I will do my best to answer any questions.

Thank you


Que pensais? Me inquietan algunas similitudes con el otro artículo y con la realidad...

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#110 Charlie Wolfgang Van Hellsing

Charlie Wolfgang Van Hellsing

    Pokémon Master

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Escrito 04 June 2006 - 11:35 PM

60% fake

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#111 Shironeko

Shironeko

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Escrito 05 June 2006 - 01:52 PM

Redactor Jefe de Nintendo Acción desvela fecha lanzamiento WII

El caso es que acabo de recibir la Hobby de este mes, y en la sección de: "La polémica del mes" me encuentro un debate con el redactor jefe de nintendo Acción y la directora de Playmania de Wii Vs PS3 (página 10)

Dice esto:

El futuro ya tiene nombre: Wii
Muy apreciada Sonia, no me vale con mejorar los gráficos, lo tengo clarísmo [...]
Desde octubre en adelante lo que va a valer es Wii, la nueva consola de nintendo. [...]
Uno puede divertirse cualquier cosa [...] Y a partir de octubre habrá una nueva forma de divertirse: " jugar a la Wii"

Sabrá este tio de verdad la fecha de lanzamiento?

Este tema ha sido editado por Shironeko: 05 June 2006 - 01:53 PM

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#112 Juslibol Lord

Juslibol Lord

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Escrito 05 June 2006 - 02:21 PM

el director de nintendo acción tiene exactamente la misma información por parte de nintendo que yo
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#113 Ligreman

Ligreman

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Escrito 05 June 2006 - 03:26 PM

el director de nintendo acción tiene exactamente la misma información por parte de nintendo que yo


Menos. Tú al menos lees la web oficial de Nintendo alguna que otra vez (supongo). Ese tipo no.

¿Es un pájaro? ¿es un avión?. No, es un Ligre disfrazado de cocodrilo.


#114 Shironeko

Shironeko

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Escrito 05 June 2006 - 03:53 PM

Si, pero entonces como se atreve a decir que es octubre... ¿Más hype?
Me acuerdo de que había una compañía de juegos en la que podias ver la fecha de lanzamiento de su juego multiplataforma. DS, Wii; PS2.... y lo curioso es que ponía Wii: 6 de octubre (me parece, pero era octubre)

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#115 Juslibol Lord

Juslibol Lord

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Escrito 05 June 2006 - 03:58 PM

lo que si que parecia más serio, fue una noticia que salio en ign o alguna de estas yanki y seria, en la que los calendaríos de lanzamientos que habia suministrado nintendo a los distribuidores estadounidenses, se cortaban bruscamente antes del 6 de novienbre, con lo cual aún tendrían un par de semanitas en USA antes de acción de gracias, que es lo que habian prometido

Este tema ha sido editado por Juslibol Lord: 05 June 2006 - 03:58 PM

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#116 nintendoking

nintendoking

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Escrito 05 June 2006 - 04:09 PM

Por cierto, Shironeko... ¿Qué haces comprando Hobby Consolas? xD

#117 Shironeko

Shironeko

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Escrito 05 June 2006 - 06:05 PM

Hmmm... la compro desde hace unos cuantos años... hasta estoy suscrito...
¿Otra revista que me recomendeis?

Este tema ha sido editado por Shironeko: 05 June 2006 - 06:05 PM

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#118 Syntaxis Error

Syntaxis Error

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Escrito 05 June 2006 - 06:54 PM

Hmmm... la compro desde hace unos cuantos años... hasta estoy suscrito...
¿Otra revista que me recomendeis?


EDGE. Yo también estaba suscrito a la Hobby Consolas, pero hace mucho tiempo que perdieron enormemente la objetividad. Los periodistas que intentan hacerse los graciosos, como el idiota de Yen, me caen mal, así que un día decidí dejar de recibirla. Ahora me guío mucho más por lo que hay en Internet, que está escrito por usuarios que no reciben dinero por los artículos. En www.vidaextra.com hay información bastante actualizada.


EDIT:

En el último número de la revista Game Informer se explican las ventajas y desventajas que supone programar para la nueva conola de Nintendo, pero también se deja entrever unas características de las que no teníamos constancia.

Parece que la Wii incluirá una cámara con la que seremos capaces de poner cara a nuestros personajes en el juego y que además permitirá grabación de vídeo. Aparte de esto se están desarrollando unos auriculares inalámbricos y unas tarjetas de memoria SD que tendrán capacidades de 2 a 7 GB.

Al parecer, otra gran sorpresa que está desarrollando nintendo es una tecnología basada en WiFi que podrá interconectar a la Wii con otras consolas o incluso compartir contenidos a través de esta tecnología.

Os mantendremos informados.


Este tema ha sido editado por Syntaxis Error: 05 June 2006 - 06:56 PM

"incluso bill clinton, el que todos recordaran como "el campechano de la mamada" bombardeo la india, y volviendo al tema..." Haibara

#119 Shironeko

Shironeko

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Escrito 05 June 2006 - 07:00 PM

Hmmm... a que no sabeis quien le manda muchísima información que la gran mayoría de veces la publican como entrada a los "editores", " autores" o como querais llamarlo de vidaextra?

Bueno, esta última ya no... esta se la han buscado ellos, porque me daba "pereza" escribir ayer...

(viva mi ego)

Cierto, hoy en dia todas las novedades las saco de internet, pero aún así me gusta coleccionar una revista para poder seguir y hacer una especie de Historial del mundo de los videojuegos.

Este tema ha sido editado por Shironeko: 05 June 2006 - 07:04 PM

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#120 nintendoking

nintendoking

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Escrito 05 June 2006 - 07:50 PM

Yo compré la EDGE de este mes, y la verdad es que en comparación con las demás revistas de videojuegos que publican en España... Es lo mejor que se puede comprar. No les tiembla el pulso a la hora de dar un 4 a un juego, por mucho que se haya anunciado y mucho se haya esperado (El Padrino, Odama...).

Además mola esa filosofía que tienen de que la nota es lo de menos. Para la nota ponen un numerajo al final del artículo, sin andar puntuando cada parte del juego, lo que importa es el artículo en sí.

#121 Ligreman

Ligreman

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Escrito 05 June 2006 - 08:08 PM

El problema de las revistas es que cualquier juego de base tiene una puntuación de 7 u 8 si se le ha dado algo de publicidad. Y claro, todos acaban con 9.2 de puntuación y no vale para nada.

¿Es un pájaro? ¿es un avión?. No, es un Ligre disfrazado de cocodrilo.


#122 CaoSlayer

CaoSlayer

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Escrito 05 June 2006 - 09:39 PM

mi "revista" favorita:

Reviews a patadas, guias uber-completas y opiniones sinceras y chaqueteras por doquier.

#123 Nanaki

Nanaki

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Escrito 05 June 2006 - 09:40 PM

El problema de las revistas es que cualquier juego de base tiene una puntuación de 7 u 8 si se le ha dado algo de publicidad. Y claro, todos acaban con 9.2 de puntuación y no vale para nada.


Pero eso depende del baremo de la revista. Yo por ejemplo sé lo que es un 92 en HC y que un 80 no es un notable precisamente. En el caso de EDGE las puntuciones son muy bajas. Un 8 es relativamente raro que lo den, y para un 9 ya debe ser el juego de la hostia. Simplemente es un baremo distinto a la HC. Es por eso que yo a cosas como gameratings no le doy mucha validez. De todas maneras la EDGE no es una revista muy buena para análisis, o al menos a mí no me lo parece. Para reportajes excelente, pero para análisis psss...

#124 tabris

tabris

    Pitufo gruñon

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Escrito 05 June 2006 - 10:07 PM

Pero eso depende del baremo de la revista. Yo por ejemplo sé lo que es un 92 en HC y que un 80 no es un notable precisamente. En el caso de EDGE las puntuciones son muy bajas. Un 8 es relativamente raro que lo den, y para un 9 ya debe ser el juego de la hostia. Simplemente es un baremo distinto a la HC. Es por eso que yo a cosas como gameratings no le doy mucha validez. De todas maneras la EDGE no es una revista muy buena para análisis, o al menos a mí no me lo parece. Para reportajes excelente, pero para análisis psss...


Estoy deacuerdo, esto se aplica tambien a las webs como TeamXbox, Gamespot, IGN y Meristation ya que mas de una vez me a tocado jugar un juego que es calificado con mas de 8.0 y resulta ser que no es nada del otro mundo mientras que hay otros que califican con 7.0 o hasta con menos de 6.0 y resultan ser juegos buenisimos. Por esa razon creo que no hay mejor analisis para un juego que el que le pueda hacer uno mismo.
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Gracias por la firma, Nec.
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#125 CaoSlayer

CaoSlayer

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Escrito 05 June 2006 - 10:22 PM

yo como digo, mi mejor forma de saber como de bueno es un juego, es irse a las reviews de gamefaqs y echar un vistazo a las notas, mientras mejor ratio notas/cantidad review haya, mejor suele ser.
Para leer reviews siempre leo primero la de nota mas baja que se suele centrar en las cosas malas y despues en las altas que suelen poner solo lo bueno, asi que tengo una idea muy buena de los peores defectos y cualidades de un juego.

#126 nintendoking

nintendoking

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Escrito 05 June 2006 - 10:24 PM

Por esa razon creo que no hay mejor analisis para un juego que el que le pueda hacer uno mismo.


Y entonces, ¿qué lees para saber si vas a tirar el dinero comprando el juego o no? xD

Más bien sería fiarse de los análisis más que de las puntuaciones. Y de las opiniones de los jugadores sobre todo.




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