Ya, yo lo intento pero es que si me pongo a leer me vuelvo locoJé,jé,jé ADSL, escritura rápida a dos manos sin mirar teclado y una velocidad hipermegaparabólicasuperfantástica para leer y contestar, jé,jé,jé...Joder, natsume, ¿Como puedes leer y quotead texto en este post?
MEGA OFFTOPIC
#148
Escrito 17 September 2002 - 10:15 PM
#149
Escrito 17 September 2002 - 10:15 PM
Pero volviendo a tu sesion "come-coño", hay otra cosa que puedes hacer para intensificar el placer de tu mujer. Le puedes joder con los dedos mientras ella disfruta con tus talentos de chupa clitoris. Antes, durante y despues. A ella si que le gustara.
#150
Escrito 17 September 2002 - 10:15 PM
#151
Escrito 17 September 2002 - 10:15 PM
08/04/1989, 15 pistas, 66:41
1. Kagami no naka no actress (Nakahara Meiko) 3:33 OP3
2. Natsu no mirage (Wada Kanako) 4:31 ED1
3. Yasashii jealousy (Tomizawa/Honda) 4:45 IM:MK
4. Kanashii heart wa moete-iru (Wada Kanako) 4:04 ED2
5. Bayside dancer (Furuya Toru) 5:31 IM:KK
6. Futashika-na I love you (Wada Kanako) 3:55 IS:movie
7. Night of summer side (Ikeda Masanori) 4:08 OP1
8. Kogane-iro no sakamichi (Hara Eriko) 5:23 IM:HH
9. Dance in the memories (Nakahara Meiko) 4:08 ED3
10. Night & Day (BLUEW) 4:28 IS46
11. Tori no you ni (Wada Kanako) 4:16 IS:movie
12. Kiken-na triangle (Ikeda Masanori) 4:15 IS11
13. Whispering misty night (Tsuru Hiromi) 5:17 IM:MA
14. Orange mystery (Nagashima Hideyuki) 3:53 OP2
15. Ano sora o dakishimete (Wada Kanako) 4:19 ED:movie

Haz click aqui y luchare contra los caballeros de la oscuridad... la batalla comienza
#152
Escrito 17 September 2002 - 10:15 PM
13/12/1989, 2 pistas, 9:00
1. Tokidoki blue (Tachibana Yuka) 4:37 ED:OVA
2. Aoi boyfriend (Tachibana Yuka) 4:18 ED:OVA

Haz click aqui y luchare contra los caballeros de la oscuridad... la batalla comienza
#153
Escrito 17 September 2002 - 10:16 PM
plástico, cuando está al vacío. ¿No? Eso es porque no han ido de
camping. Yo una vez fui de camping con unos colegas, porque es barato
decían, joder,la cárcel también es barata pero no vamos allí a pasar las
vacaciones. Además creo que la cárcel es mejor porque allí estás a la
sombra, pero ¿donde coño encuentras la sombra en un camping? Total que
llegamos al camping, y yo pensaba que las tiendas ya estaban hechas,
pero no, te las tienes que montar tú, es como si vas al Corte Inglés y
te tienes que llevar el probador de casa. Bueno, nos pusimos a montar la
tienda, joder si los indios la hacen y no tienen reválida ni nada, total
cuatro palos en forma de triángulo con una tela encima en un momento la
tenemos lista. Y entonces se aparecen al lado nuestro cuatro tías que se
iban a plantar allí y se ponen a barrer, y nosotros pues les vacilamos:
- Qué, barriendo el campo. - Estamos quitando las piedrecillas, listos,
que sois unos listos. - Oye que si queréis os traemos Ajax pino. Bueno
al final conseguimos montar la tienda, y el Freddy, un colega, va y
dice: - Oye y todos estos palos y esta tela que ha sobrao, ¿que es? -
Eso, pues la tienda de repuesto, por si se jode esta. Y nos dicen las
tías: - Eso es el doble techo, listos, que sois unos listos. El doble
techo, buah, nosotros no necesitamos de eso, es como si Sofía Mazagatos
tuviese dos neuronas, no sirve para nada. Y después de esto nos pusimos
a dormir, ¿saben lo jodido que es dormir cuatro tíos en una tienda?. El
olor que se desprende, sí, sí, es que hay gente que tiene los pies con
denominación de origen... cabrales, concretamente. - Joder Freddy eres
un guarro, saca los pies afuera. - Si hombre para que me los coma un
jabalí. - No hombre no, si a los jabalís no les gusta el queso. Total
que nos hicimos turnos para respirar fuera de la tienda. Y las
posturitas que te tienes que montar, vaya tela, hicimos todas las
posturas del Kamasutra, que si córrete pa' acá, que si córrete pa' allá,
que si córrete pa'l otro lao, que estoy entre dos piedras, que no son
dos piedras que son mis cojones, y todo esto sin eyacular, eh? Y luego
se oye: - Callad, callad que nos vamos a quedar sin aire. Pero eso no es
problema porque Freddy ya se encargó de suministrarnos aire propio: -
Joder Freddy, cabrón, que cerdo eres. - Que?? Ya no huele a pies, no? A
ver si no voy a poder tirarme un pedo ni en la montaña. Pues así pasamos
la noche, y nos levantamos doblaos, que yo lo que creo es que el Papa va
mucho de camping, dolor por aquí, dolor por allá, y para rematarlo van y
nos dicen las tías: - Qué!! Vaya orgía que os habeis montado está noche,
eh? Que os hemos visto a través de la tela, claro como no habeis puesto
el doble techo, listos, que sois unos listos. Y recien levantaos pues
nos entraron ganas de mear, pero es que hay que ir a buscar el water a
500 metros, y encima está todo encharcado, que dices, si te vas a mear
fuera pa' que coño vas imbécil, que es que hay que entrar con las aletas
de buzo. Pues si las noches son malas, los días son peores, porque ¿que
haces? pues buscar sombra pero como no hay, pues te sientas a esperar a
que se vaya el sol. Y cuando atardece todo el mundo saca las guitarras y
venga, a cantar. Y encima las tías de al lado empezaron a cantar una
canción de unas compresas o algo así, algo que decía: "A tu lado me
siento segura..." Total que nos fuimos a sobar, y al cabo de 15 minutos
se pone a llover, yo fui el primero que me enteré porque me tocaba estar
con la nariz fuera, y al principio bien pero como somos unos listos y no
pusimos el doble techo pues nos mojamos, así que fuimos a buscar asilo a
la tienda de las tías Y hicimos todas las posturas del kamasutra, que si
córrete pa' acá, que te corras pa' allá, que estoy entre dos piedras,
que no son dos piedras que son mis cojones. Listos, que somos unos
listos. Buenas noches.
#154
Escrito 17 September 2002 - 10:16 PM
Ah,esto es xa el joputa,el bateria del concierto d millen era d no use o d no fan?Dead dice q d no fan at all.
#155
Escrito 17 September 2002 - 10:16 PM
Pero quien cojones va a leer todo esto
¿Es un pájaro? ¿es un avión?. No, es un Ligre disfrazado de cocodrilo.
#156
Escrito 17 September 2002 - 10:16 PM
20/12/1989, 11 pistas, 43:21
1. Choose me (Tsubokura Tadako) 5:03 OP:OVA
2. Otoko-no-yoyu 4:38
3. Seed 3:59
4. Aoi boyfriend (Tachibana Yuka) 4:18 ED:OVA
5. Two beauties 3:34
6. Kaze no manazachi (Tsubokura Tadako) 3:51 IS:OVA
7. Change the tempo 3:05
8. Feel bitter 4:15
9. Tokidoki blue (Tachibana Yuka) 4:37 ED:OVA
10. Love and lives 1:42
11. Giri-giri love (Tsuchida Motonori) 4:00 IS:OVA

Haz click aqui y luchare contra los caballeros de la oscuridad... la batalla comienza
#157
Escrito 17 September 2002 - 10:16 PM
Ademas de las zonas erogenas que rodean a su clitoris, otra mujer tiene otra area extremadamente sensible en la azotea de su vagina. Esta es la zona contra la que frotas cuando te la estas follando. Bien, como tu polla esta un poco lejos de tu boca, tus dedos tendran que "echar el polvo". Coge dos dedos. Uno es muy fino y tres demasiado anchos por lo tanto no puedes profundizar.
#158
Escrito 17 September 2002 - 10:16 PM
#159
Escrito 17 September 2002 - 10:16 PM
#160
Escrito 17 September 2002 - 10:16 PM
Bokutachi no Road (Kurou Aki) 6:03
Lesson (Ishizuka Mami) 3:24
Run Away 5:05
Doko-e (Kurou Aki) 4:00
Drive (Carry on) (Kurou Aki) 5:42
Shinjite (Endou Yumi) 5:22
Crossroads 3:08
Ano Natsu... 3:19
Mind Game (Kurou Aki) 6:46

Haz click aqui y luchare contra los caballeros de la oscuridad... la batalla comienza
#161
Escrito 17 September 2002 - 10:16 PM
#162
Escrito 17 September 2002 - 10:16 PM
#163
Escrito 17 September 2002 - 10:16 PM
#164
Escrito 17 September 2002 - 10:16 PM
© 1997. Iterate. All rights reserved
In the mansions of mathematics today there is no room for one who still thinks about the most famous problem of all time - squaring the circle. For one hundred and ten years mathematicians have been convinced that the nearly four thousand year old problem of squaring the circle is sufficiently understood and that it is insoluble. With a prickliness perhaps betraying some lingering anxiety, anyone who wastes further time on the puzzle is regarded as mathematically incompetent.
Quietly demurring from this starkly intimidating judgment stands ancient Greek civilization itself. They were an extraordinary people, naming whole branches of knowledge we venerate. Hardly the kind to waste their time on a fool's errand. One can only marvel at the work of Apollonius of Perga (247 - 205 BC) on conic sections. What impelled this great mind to master such an obscure subject that would have no utility for eighteen hundred years. And then we move forward and study Isaac Newton's (1642 -1727) Principia Mathematica (1687) and realize that he could not have made his discoveries about centripetal forces if he did not have the principles of the ellipse, parabola and hyperbola with which to build on Johannes Kepler's (1571-1630) interpretation of Tycho Brae's (1546 -1601) naked eye measurements of the motions of the planets. And that Kepler himself first needed Apollonius' conics to derive his laws of planetary motion from Brae's data. From this rich perspective, the instinct that prompted the ancient Greek mathematicians to study conics becomes even more remarkable.
Then when we learn that it was the challenge of squaring the circle which gave birth to the original interest in conics, something warns us to be more careful about dismissing as fruitless any matter the greatest of the Greeks found intellectually important, but instead strive to reexamine and adjust our own idea of it.
According to historians, leading mathematicians in Greek antiquity would "occupy" themselves with this geometrical problem, known as the "quadrature". What it involves, essentially, is constructing an ideal square with an area equal to that of a given circle (where the radius of the circle is one, an area equal to pi) and doing so in a finite number of operations using only a straight edge and a compass. A practically identical problem is the rectification of the circle: Constructing an ideal straight line equal in length to the circumference of the circle.
Beginning with Rene Descartes (1596 - 1650), advances in the methods of coordinate geometry enabled mathematicians to translate any geometrical problem into an equivalent algebra problem involving only numbers and their relations. It was thereby established that a geometric problem can be solved with a ruler and compass in a finite number of steps only if its algebraic equivalent depends on a number that can be obtained from a whole number by addition, subtraction, multiplication, division or extraction of square roots. There are numbers that are beyond algebraic, or transcendental; these cannot be the root of any algebraic or constructible equation. In 1882 it was proved by Lindemann (1852 -1939) that pi is such a number. Therefore constructing the long sought for square by means of a finite number of Euclidean operations alone is impossible. Further pursuit of this problem - exactly as it has been defined by the historians - is without question a dead end. But it was a successful failure indeed. Those who chronicle the "completed" history of the problem recount the instances where this doomed approach to pi down through the centuries was nevertheless responsible for important achievements in the development of mathematics.
Problems, too, can evolve. The problem of squaring the circle has passed into an ageometric one of understanding the mystery of pi, seeking some hidden pattern in pi, some design, some relationship never noticed between the circle and its area the square. This is no dead end. A man who has been called the most knowledgable mathematician in 100 years occupied himself with a mail-order supercomputer calculating pi to 2.26 billion decimal places, looking for a system. The mathematical intuition that fosters this dedication must be the same as that which drew the ancient Greek scholars to this, even then, age old subject. That the Greeks lacked the essential numeration system of positional decimal notation, let alone calculators, needed to observe pi in this way argues all the more eloquently for the importance of instinct in these matters.
And what of their obsolete straight edge and compass, now discarded in the continuing quest to fathom pi? Someone said there are no insoluble problems, only misunderstood problems. So it may be with "squaring the circle". Invariably when the problem is referred to the term "squaring" the circle is used. Does this perhaps suggest an intrinsic tension with the notion of a fixed square and a finite number of steps? Does it invite consideration of a process, of something dynamic, continuing, animated? Let us suppose the nature of the problem has indeed been mistaken in a key respect. That of course pi is a never-ending ratio of the way across a circle to the way around it, and will not be captured in a fixed square constructed by the stipulated means. Let us suppose that the true point of the ancient problem, instead, is to use undivided ruler and compass as instruments to examine pi by constructing a dynamic square, one that mirrors the unending decimal expansion of pi. To track pi and express it in the form of a square with straight edge and compass. We find to our fascination that there is such a square. It may be said to vibrate.
Where would one begin to construct a theoretical square whose area follows along with the area of a forcing circle in the unending decimal dance of pi? One promising starting point will be found in the famous golden section of Eudoxus (c. 408-355 BC), which Kepler ranked as one of the two great treasures of geometry, after the theorem of Pythagoras. Illustration 1.
If we draw a line from the golden section C to the point D in Eudoxus' 1:2 right triangle, we may use that line CD as the semidiameter of an interesting square. Illustration 2. The area of the square will of course be one-half the square of twice the semidiameter, or 3.1671845 - not all that bad a starting approximation of pi, actually. We need a reference point. Imagine a perfect pi amounting to exactly 3.125. The semi-diameter C'D of a square of area 3.125 in this construction would start to the right of the golden section point, at .75 on the base of the 1:2 right triangle, compared to the section point east of it at .7639320. Let us call these values "base amounts", referring to the base of the right triangle CBD that we use to determine the length of the semidiameter of the sought for square. It will be seen that the difference between these two points -measuring .0139320 - is the gulf in which pi reverberates throughout infinitesimal eternity.
#165
Escrito 17 September 2002 - 10:16 PM
#166
Escrito 17 September 2002 - 10:16 PM
Parezco chii eh?
aqui no me entero de nada -_-
HAY ODIO EN FL - mongolin Y niño pene
#167
Escrito 17 September 2002 - 10:16 PM
Asegurate de que estan humedos para no irritarle la piel. Deslizalos hacia adentro, al principio despacio y despues mas rapidamente. Follala con ellos ritmicamente.
#168
Escrito 17 September 2002 - 10:16 PM

Haz click aqui y luchare contra los caballeros de la oscuridad... la batalla comienza
0 usuarios están leyendo este tema
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos


Este tema está cerrado








